viernes, 4 de noviembre de 2011

GAMMA DE COLORS PRIMARIS

Aquest és l'últim treball que hem fet a Expressió i comunicació, la Gamma de Colors Primaris.



Per fer aquesta tècnica necessitem: 

  • Cartolina
  • Tissores
  • Pintura: blava, vermella i groga
  • Pinzell
  • Retolador
  • Vernís

Per fer-ho, primer vam dibuixar les tres línies amb 7 quadrats de 4x4 cm i desprès els vam retallar.

Seguidament, vam començar a pintar. Jo vaig començar pel color blanc i vaig anar posant de mica en mica el color vermell fins que l'últim quadradet el vaig pintar només amb pintura vermella. Després vaig fer el mateix amb els colors blau i groc.
Quan ja estaven secs vaig repassar les línies amb un retolador negre i vaig envernissar.
Per últim, vaig enganxar les tres línies en una cartolina negre. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario